شرایط گارانتی فروشگاه توربورایان

مشتری محترم ، به نظر شما دلیل آنکه شرکت های گارانتی ، محصولات خود را گارانتی می کنند چیست؟

الزاما هر کالای نو و آکبندی سالم نیست و بنا به دلایل مختلف ممکن است از کار افتاده شده باشد .گارانتی به همین دلیل بر روی قطعات قرار داده شده است تا در صورت بروز هر مشکلی با خیال راحت بتوانید در بازه ی زمانی مشخص ، کالای خود را با کالای نو تعویض کنید.
از آنجـا که فروشگـاه اینترنتـی توربورایان برای تامیـن کالاهای ارائه شده در وب سـایت، تنهـا با شرکت های معتبـر و واردکنندگان رسمی و قانونی همکاری می کند، مشتریـان می توانند اطمینـان داشته باشند که کالای دارای هولـوگرام و برچسب معتبـر که هیچگـونه دخل و تصـرفی در آن صورت نگرفتـه و از مجـاری قانونی وارد کشـور شده است، را از فروشگاه اینترنتـی توربورایان خریـداری می کنند.

فروشگاه اینترنتـی توربورایان اصالت و کیفیت کالاهایش را تضمین و آنهـا را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می کند!

شـرکت هایی که دارای شرایط لازم برای واردات رسمی نیستند و یا مجوز نماینـدگی رسمی ندارند و امکان واردات کالا را ندارند، فعالیـت آنها غیـرقانونی محسـوب می شود.

ذکـر این نکته در اینجا لازم است که کشور سازنـده روی اصالت کالا تاثیری ندارد و این برند معتبـر است که کیفیـت کالا را تعییـن می‏ کند.در حـال حاضر بسیاری از کالاهای موجود در بازار ایران و سـایر کشورها ساخت چین هستند و تنها به دلیـل خط تولیـد ارزان تر است که در این کشـور تولید شده اند.

نحوه بازگشت کالا 

به طور کلی تمام محصولات دارای ضمانت شرکت های وارد کننده می باشد و توربورایان فقط به عنوان یک واسطه کالا را از تامین کننده دریافت و به مصرف کننده تحویل میدهد .

"هزینه رفت و برگشت کالا"در صورت معیوب بودن به شرکت گارانتی "بر عهده خریدار" می باشد و به همین دلیل پیشنهاد میکنیم به صورت مستقیم کالای معیوب را برای شرکت تامین کننده ارسال کنید تا هزینه اضافی بابت پیک پرداخت نکنید . 

بررسی مسـاله و حل مشکـل کالای مورد نظر در حوزه صلاحیت شرکت گـارانتی کننده است و فروشگـاه اینترنتـی توربورایان هیچگونه مسئولیتـی نسبت به مشکلات اشاره شده نخـواهد داشت ولی در جهت سهـولت و همکـاری این اطمینان را به شما خواهیم داد در جهت رفع مشکـل همـواره در کنار شما مشتـری گرامی خواهد بود.

مواردی که توربورایان موظف است کالا را با هزینه ی خود مرجوع کند :

1. در صورتیکه کالای ارسالی با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد:

  • این تفاوت باید حداکثر ظرف مدت 24 ساعت به توربورایان اطلاع داده شود.
  • در صورتیکه این تفاوت از روی جعبه (رنگ، مشخصات فنی) قابل تشخیص باشد، کالا باید بدون استفاده و پلمپ به توربورایان بازگردانده شود، در صورت باز شدن پلمپ یا استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.
  • در صورتیکه تفاوت کالا از روی جعبه قابل تشخیص نبود، اما پس از باز کردن پلمپ متوجه تفاوت کالا شدید، باید کالا را بدون اینکه از آن استفاده شود، برای فروشگاه توربورایان ارسال کنید، در صورت استفاده از کالا امکان رسیدگی به درخواست مشتری وجود ندارد.

2. در صورتیکه سفارش ارسالی قبل از امضای رسید دریافت مشتری مشکل ظاهری داشته باشد فروشگاه موظف است کالای معیوب را با کالای سالم تعویض کند .
لطفا سفارشی که بسته بندی آن ضربه خورده و پاره شده است را از مامور پست و یا پیک موتوری تحویل نگیرید.
سعی کنید قبل از رفتن مامور پست یا پیک موتوری به صورت کامل سفارش خودتان را با موارد فاکتور چک کرده تا مغایرت یا کسری در بسته شما وجود نداشته باشد .
نکته ی مهم : به دلیل آنکه ارسال محصول از انبار برای بخش ارسال و در نهایت ارسال برای مشتری ( پست ، تیپاکس ، پیک موتوری ) و همچنین بسته بندی شامل هزینه می باشد ، در صورتی که مشتری سفارش خود را اشتباه ثبت کرده و قصد برگشت کالا را دارد ، هزینه ی 100.000 ریال از مبلغ کل کسر شده و الباقی برای مشتری واریز می شود.
نکته مهم : در صورت دریافت کالا و امضای رسید دریافت فروشگاه توربورایان مسئولیتی در قبال کالای تحویل شده ندارد و هرگونه شکستگی یا کسری در جنس ارسالی بر عهده خریدار می باشد .