تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، لپ تاپ ، ماشین اداری ، تبلت ، شبکه ، شارژ کارتریج

تعمیرات تخصصی کامپیوتر ، لپ تاپ ، ماشین اداری

تیم توربورایان فعالیت اصلی خود را از سال 1386 در یک فروشگاه اینترنتی موفق شروع کرد و در سال 1396 تصمیم بر این شد که با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی با مدیریت جدید فعالیت خودمان را به صورت هدفمند ، سریع تر و با تیم قوی تر ادامه دهیم .کادر تخصصی توربورایان از ابتدای فعالیت در بازار کامپیوتر ، به صورت محدود ، تعمیرات لپ تاپ ، ماشین های اداری ، سخت افزار را در کنار فروش آنلاین برای کاربران و همکاران انجام داده است .در راستای توسعه ی شرکت و همچنین نیاز کاربران ، تصمیم بر این گرفته ایم که بخش تعمیرات سایت را به صورت هدفمند و تخصصی برای تمامی استانهای کشور فعال کنیم .

(قبل از ارسال کالا پیشنهاد میکنیم جهت اطمینان بیشتر وضعیت فعال بودن اینماد فروشگاه اینترنتی توربورایان را از طریق این لینک بررسی کنید)

چه کالاهایی توسط تیم توربورایان تعمیر خواهد شد ؟

  • سخت افزار شامل مادربرد ، دی وی دی رایتر ، پاور (منبع تغذیه)
  • انواع مدل های مانیتور ( LED و LCD)
  • ماشین های اداری شامل پرینتر ، اسکنر ، فاکس (پرینتر جوهر افشان شامل این موارد نمی شود)
  • شارژ انواع کاتریج
  • انواع ویدئو پروژکتور ( در نظر داشته باشید که برای مبالغ زیر هشتصد هزار تومان ، دستگاه به صورت خودکار وارد مرحله ی تعمیر می شود و به مشتری اعلام هزینه نخواهد شد )
  • تعمیرات تخصصی لپ تاپ (تعویض کیبورد و تاچ . تعویض قاب ، تعویض ال ای دی و فلت ، تعویض چیپ ، تعویض برد و تعمیر پورت های اصلی)
  • انواع سوئیج ها و مودم های ADSL و VDSL ، سیم کارت خور

روش ارسال کالا برای بخش تعمیرات فروشگاه توربورایان به چه صورت می باشد ؟

  • کافیست کالای تعمیری خود را از طریق پست یا تیپاکس به آدرس پستی شرکت ارسال کنید ( در نظر داشته باشید هزینه ی ارسال کالا به بخش تعمیرات و همچنین هزینه ی برگشت کالا بر عهده ی مشتری می باشد )
  • مرحله اول :کالا توسط کارشناسان بررسی و ظرف مدت حداکثر 3 روز ، سقف هزینه اعلام می شود .
  • مرحله دوم :در صورت تایید نهایی توسط مشتری ، برای مواردی که سقف هزینه بالای دو میلیون تومان است ، مشتری موظف است سی درصد از مبلغ اعلام شده را به عنوان بیعانه پرداخت کند، سپس مراحل تعمیر انجام شده و بعد از تست نهایی ، محصول برای شما ارسال خواهد شد .

فرم درخواست تعمیرات

نکات مهم :

  • تمام کالاهای تعمیر شده به غیر از مانیتور و صفحه نمایش لپ تاپ دارای یک ماه مهلت تست از زمان دریافت کالا توسط شما می باشد .
  • در صورتیکه در بازه زمانی مشخص شده (یک ماه) ، کالای ارسال مشکلی قبلی را داشته باشد به صورت رایگان و بدون دریافت هیچ هزینه ای مجدد تعمیر خواهد شد .
  • پس از اعلام تاییدیه ی نهایی ، امکان لغو مراحل تعمیر وجود ندارد و در صورت لغو ، هزینه ی ضرر و زیان بر عهده ی مشتری می باشد.
  • توربورایان هیچگونه مسئولیتی در مورد حفظ اطلاعات هارد دستگاه ها ندارد ، لطفا قبل از ارسال دستگاه خود ، از اطلاعات مهم، نسخه ی پشتیبان تهیه کنید

نظرات بازدیدکنندگان

  1. بیتا

    سلام
    من یک مدت پیش لپ تاپم برای ارتقا به شرکت توربو رایان بردم ، تیم بسیار عالی و حرفه ا ی و با تجربه همچنین باید خاطر نشان کنم به دلیل قدیمی بودن لپ تاپ چندین بار مجبور به تعویض ویندوز شدن و با من چند بار تماس گرفتن که طبق نظر من ویندوز نصب بشه و این مسیله براشون مهم بود ، که این یک رفتار کاری حرفه ای هست ، منکه خیلی راضی بودم در ضمن راهنماییم کردن که تجهیزات مناسب لپ تاپ مناسب با بودجه ام خرید کنم و دارای کیفیت خوبی نسبت به بودجه ای که خرج کردم داشت ، که خود شرکت این لوازم جانبی ارائه میده به نظرم که همه چیز عالی بود با تشکر از تیم حرفه ای و با اخلاق توربو رایان.

  2. وزیری

    درود
    یه لپ تاپ رو تو میبد دادم دست تعمیرکار نتونست درست کنه گفت باید یه برد بخری نزدیک 16 میلیون تومن
    فرستادم برای شرکت توربو بردشو بعد از 3 روز با 1500 درستش کردن عین بنز داره کار میکنه
    رم آنبرد روی برد هم سوخته بود عوضش کردن
    یه ویندوز هم برام ریختن با 2300 مشکلی که طرف میگفت 17 میلیون باید برد بخری حل شد با یک ماه ضمانت
    اخلاقشون عالیه ، با انصاف هستن ، سریع کارو انجام میدن و اگر درست نشه گفتن هزینه ای بابت زمانیکه میزارن نمی گیرن
    خواستم تشکر کنم از تیم خوبی که دارن مخصوصا آقای محمد حسینی که وقت گذاشتن به من قبل از ارسال مشاوره دادن .
    موفق باشید

  3. سجاد

    دوستان زحمت کشیدند هارد اس اس دی و رم به لب تاپ من اضافه کردند. من روی اطلاعات سیستمم حساس بودم. دوستان کاملا همکاری کردند و در مدت ارتقا سیستم خودم اونجا نشستم. برخوردها کاملا محترمانه و دوستانه بود. محیط مجموعه هم بسیار دلنشین و آرامش بخش بود. به علاوه من کارم عجله ای بود و دوستان مجموعه حداکثر همکاری رو باهام انجام دادند. تقریبا دو ساعته کار انجام شد و خوشبختانه به مشکل خاصی هم برنخورد. جدا از اینها قیمت هاشون هم منصفانه بود.
    فقط اینکه توصیه میکنم قبل از مراجعه حضوری باهاشون تلفنی تماس بگیرید تا در مناسب ترین زمان ممکن اونجا باشید و کارتون سریع تر راه بیفته.

  4. مصطفی صانعی

    بابت ارتقا لپ تاپم و قیمت و برخورد خوبی که داشتید ممنونم
    روز چهارشنبه لپ تاپ رو جهت ارتقا رم و ssd به توربورایان تحویل دادم ، تا پنج شنبه چک کردن که ارتقا سرعت رو افزایش میده یا نه ، بعد برآورد هزینه و امروز تحویل گرفتم
    لپ تاپ من با هارد چند دقیقه ای زمان میبرد تا ویندوزش لود شه . بعد از اتقا در کمتر از 10 ثانیه ویندوز بالا میاد
    ممنونم

  5. مهراوا خاصی

    سپاسگزارم از برخورد خوب، قیمت منصفانه و ارسال به‌موقع

  6. کاویان

    2 تا لپ تاپ برای توربورایان اوردم
    یکیش مشکل ویندوز و ویروس داشت و دیگری ارتقا هارد دیسک و اس اس دی
    با توجه به اینکه بنده تدریس میکنم در سریعترین زمان ممکن هر دو رو برای من درست کردن و نسبت به جاهایی که قیمت گرفتم ، قیمت منصفانه و اخلاق مداری بهتری داشتند
    کمال تشکر رو از دوستان عزیز توربورایان دارم

  7. حشمت اله نورایند

    از ارسال سفارش بسیار راضی بودم به موقع وبا پیگیری سفارشم ارسال شد محصول همان چیزی بود که توقع داشتم‌ ،ممنون از دوستان زحمت کشیدند وکلی تماس وپیگیری کردند خصوصا جناب حسینی،البته دستگاه یو پی اس از برق شهری تغذیه نمیکند وچراغ قرمز روشن‌نمشود که امیدورارم جزیی باشه ودرست بشود

  8. بابائی

    سلام وقت بخیر
    موضوعی که بابت رضایت من از تیم خوب و منصف توربورایان شده تعمیر لپ تاپ با هزینه بسیاررر پایینتر از مراکز گارانتی بود(و قطعه ای که اصلا لازم به تعویض نبود مرکز گارانتی اصرار براینکار داشت که قاعدتا هزینه ی بیشتری داشت اما با صحبت و مشورت بااین شرکت قضیه حل شد و احتیاجی به تعویض اون قطعه نداشت )و اینکه رفتار مناسب و حرفه ای ساپورت مشتری و اگاه کردن مشتری نسبت به مشکل سیستم باعث شده اعتماد و اطمینان من به این مجموعه فعال بیشتر بشه ممنونم از تیم خوب توربورایان

  9. ثمره حداد

    بنده لپ تاپم را جهت تعويض كيبورد براي اين شركت ارسال كردم. پروسه بسيار ساده انجام شد و پرسنل بخش تعميرات با برخورد بسيار خوب خيلي كمك و راهنماييم كردند. خيلي خيلي از اين شركت و نحوه ارايه سرويس واضي هستم و قطعا در صورت نياز مجددا به ايشان مراجعه خواهم كرد و اين شركت و خدمات آن را به دوستان و آشنابانم پيشنهاد ميكنم. تشكر ويژه از جناب آقاي حسيني

  10. همکار شهرستان

    من همکار بندر انزلی هستم ، چند سالی هست با مجموعه توربو کار میکنم
    جدیدا تعمیراتی که تو شهرمون انجام نمیشه رو برای توربو میفرستم . خدائیش هم قیمت خوب میزنن چون من همکارم یه سودی برام داشته باشه هم کارشون خوبه
    من بیشتر پاور و مادربرد برای تعمیرات براشون میفرستم که بعضی از بردها که تو شهرمون درست نمیشد رو توربو هم نتونست ردیف کنه .
    در کل مجموعه خوبی هستن امیدوارم موفق باشن

  11. بصارتی

    من بیشتر از 10 تا لپ تاپ جهت تعمیر به این مجموعه دادم
    هم منصف هستن هم پشتیبانی خوبی دارن - با توجه به اینکه خودم دفتر خدماتی دارم برام به صرفه هست این مجموعه با قیمت و پشتیبانی خوبی که داره تعمیرات تخصصی رو انجام بده
    بارها شده یک لپ تاپ در یک بازه مشخص چندبار همون مشکل براش پیش اومده ولی چون مدت گارانتی و تستش تموم نشده بوده با هزینه درست کردن
    فقط تنها ایراد هزینه رفت و برگشت هست که با خودمونه و مجموعه پیک نداره
    در کل از هر نظر عالی هستن

  12. محمد رضا کمالیان

    من برای خرید کیبورد به صورت حضوری به شرکت توربورایان رفتم که متوجه شدم خودشون هم تعویض کیبورد رو انجام میدن . جالب بود با مبلغ 50 هزار تومان کیبورد من رو تعویض و تست کردن .
    به دلیل رفتار و قیمت خوبی که داشتن همکارم رو برای تعویض ال ای دی به این شرکت فرستادم که ، ایشون هم از خدمات این شرکت راضی بودن .
    با توجه به اینکه از بنده خواسته بودید چه مثبت چه منفی نظر خودم رو در این بخش قرار بدم ، این نظر ارسال شد .
    موفق باشید ، امیدوارم شاهد موفقیت روز افزون مجموعه شما باشیم .
    یا حق

  13. علی بهمنی

    ما چند دفعه قطعات و دستگاه های مختلفی برای تعمیر ارسال کردیم
    پاور
    لپ تاپ
    مادربرد و...
    هر دفعه هم دلسوزانه پیگیری شده کارهامون، هم سریع و خوب تعمیر شده و هم پشتیبانی میشه

    ما از این مجموعه واقعا راضی هستیم
    دوستان و اشناها رو هم برای کارهاشون معرفی کردیم.

  14. فرهاد

    محاسنی که اینجانب از عملکرد شرکت در تعمیر یکدستگاه لپتاپ با آن مواجه شدم به شرح زیر می باشد :
    سرعت عمل بالا (زودتر از آن زمانی که به مشتری در ابتدا اعلام می شود ، اقدام می شود)
    پیگیری مدوام از جانب شرکت به جهت حصول اطمینان مشتری ازاینکه درخواست وی درحال انجام است .
    رعایت اصول مشتری مداری و اخلاق حرفه ای توسط شخصی که با مشتری در ارتباط است و پاسخگویی با صبر و شکیبایی و به موقع و کامل به سوالات مشتری توسط وی
    دریافت هزینه تعمیرات مناسب و منصفانه
    برقراری ارتباط مجدد با مشتری بعد از تحویل دستگاه ، به جهت آگاهی از سالم بوده عملکرد آن و یا مشکلات احتمالی پیش آمده
    ضمانت و امکان تست دستگاه به مدت یک ماه که اگر این مدت برای برخی از تعمیرات مثل تعویض برد تا ششماه افزایش پیدا میکرد خیلی بهتر بود .
    دو مورد هم که شاید خیلی مهم نباشد و فقط برای من اتفاق افتاده باشد عنوان میکنم :
    اول اینکه مادر بردی که من می خواستم با مادر بردی که در سایت شرکت جهت فروش قرار داشت منطبق بود و هردو Y70-70 بود در حالیکه بعدا متوجه شدم که مادربرد شرکت Y50-70 می باشد که قابل نصب روی لپتاپ من را داشت البته این موضوع به اطلاع من رسانیده شد .
    دوم اینکه در سایت در خصوص تعمیرات بالای 2 میلیون تومان الزام پرداخت بیعانه به میزان 30 درصد را تعیین نموده در حالیکه من بیش از 50 درصد به عنوان بیعانه پرداخت نمودم .
    از زحمات همه کارکنان شرکت بسیار سپاسگزارم .




  15. مسعود ولی زاده

    یکی از مجرب ترین و با انصاف ترین مراکز هستند من همه جا قیمت ها رو بررسی میکردم ولی دیدم قیمت این مرکز خوبه وقتی پشتیبانیتون و نحوه برخورد با مشتری رو دیدم بیشتر خوشم اومد در کل خیلی کارتون خیلی خوبه همینجوری پیش برید موفق باشد

  16. محمد حسین اصغری

    با سلام
    یکی از بهترین مراکزی که برای تعمیر و سرویس لپتاپ میتونید مراجعه کنید اینجاس
    سرعت خوب
    صداقت در کار
    مهلت تست یکماهه
    پاسخگویی سریع
    و از همه مهم تر برخورد و اخلاق فوق العاده خوب تیم
    خیلی راضی کننده بود دمتون گرم

  17. پوریا

    واقعا عالیه از لحاظ تعمییرات حرفه ی
    از نظر زمان هم در کمترین زمان ممکن تحویل میدن