شبکه البرز پویا پندار تولید و پخش کننده رسمی برندهای Vnet . knet . knet plus 

24سال پیش اما اوضاع اینگونه نبود

جرقه ی اولیه تاسیس شرکت شبکه البرز قبل از سال 1380 زده شد. اون روزها بازار کامپیوتر به این شکل رونق نداشت، کامپیوتر تازه به خونه ها راه پیدا کرده بود و کمتر کسی توی خونه کامپیوتر شخصی داشت. همان روزها بود که ما کارمان را از یه دفتر کوچک و با 6 یا 7 نفر پرسنل شروع کردیم.

اون زمان کابل های برند کی نت، وی پرو و سمیک را عرضه می کردیم. چند سال بعد که کامپیوتر دیگر یک کالای لوکس و تجملاتی نبود و تقریبا تمام خانواده ها بعنوان یک وسیله ضروری کمک آموزشی یک دستگاه کامپیوتر در خانه داشتند و اینترنت دایال آپ داشت به تاریخ می پیوست، عرضه محصولات با کیفیت بهتر، کمترین قیمت و با کمترین حاشیه سود دغدغه ی اصلی ما شد. با گذشت مدتی از شروع کار مون و با توجه به جای خالی محصولات با کیفیت در سطح بازار و نیاز و بازخورد مشتری ها به این نتیجه رسیدیم که فقدان محصول با کیفیت رو برطرف کنیم، این بود که تصمیم گرفتیم محصولات را در چند لایه با کیفیت های متفاوت همراه با یک گارانتی معتبر که شرایط قابل قبولی برای مشتریان ایجاد کند، ارائه کنیم .

این ذهنیت منجر به تولد برندهای کی نت پلاس، کی نت ، وی نت شد و به پشتوانه ی کیفیت بالای محصولات و اعتماد مشتریان گارانتی 12، 24، 36، 72 ماهه شبکه البرز پا به عرصه بازار کالاهای دیجیتال گذاشت.با گذر زمان عطف به نیاز بازار و با پیشرفت دنیای دیجیتال و درخواستهای مکرر و اعلام نیاز مشتریان مبنی بر درخواست کالاهای متنوع تر از برندهامون که دیگه جای خودشون رو در بازار اقلام کامپیوتر و شبکه پیدا کرده بودن، سبد کالایی برندها روز به روز تکمیل تر و تخصصی تر شد وگروههای مختلف کالایی نظیر، شبکه و جانبی را هم به سبدکالایی محصولاتمان اضافه کردیم.

اینگونه بود که با گسترش فعالیت شرکت، خانواده شبکه البرز هم روز به روز شلوغ تر و پرجمعیت تر شده بود و این امر منجر به نقل مکان به ساختمان فعلی شرکت گردید.
علی رغم تمامی موانع و مشکلاتی که سر راه داشتیم حالا دیگه یک دهه از فعالیت ما می گذشت و وقت اون بود که شرکت و برندها بصورت رسمی ثبت و دارای شخصیت مستقل حقوقی باشن.
گام بعدی ما بخاطر احترام به حقوق مشتری و جلب رضایتمندی انها و به پاس یک دهه همراهی پرشور، بر حسب نیاز مشتریان، بخش های تخصصی تری نظیر طراحی و تبلیغات به شرکت اضافه شد و با افزودن کاتالوگ های تخصصی، عکاسی صنعتی از محصولات، طراحی و چاپ مش و استیکر و بنرهای تبلیغاتی برای مشتریان و همچنین راه اندازی سوشیال مدیا وارد فاز جدیدی شدیم.

اضافه شدن فروشگاه اینترنتی جهت سهولت در خرید برای مشتریان چالش جدیدتری برای ما بود که سعی کردیم این چالش را تبدیل به فرصت کنیم و در صدد برآمدیم تا فروشگاه اینترنتی شبکه البرز را افتتاح کنیم .
امروز بعد از 2 دهه فعالیت مستمر و پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های بسیار، خانواده شبکه البرز، پرقدرت تر از گذشته در راستای احترام به حقوق مشتری با شعار فراتر از کیفیت در حال خدمات رسانی به مشتریان وفادار و همراهان همیشگی خود می باشد.
در این راستا، ما امیدواریم با همراهی شما، از خود خاطره ای نیک بر جا بگذاریم.